Bye-bye Narancsbőr! – MARK scrub Magyarország

Bye-bye Narancsbőr!


Helló!

A választ az örök kérdésre, hogy mi az ami meggátolja a narancsbőr kialakulását, már rég óta keresik a nők. A narancsbőr egy zsír tárolási rendellenesség és elsősorban a nőknél jellemző. Íme egy rövid statisztikai összefoglaló. A narancsbőrrel rendelkezők több mint 98%-a nő. Szóval szinte minden nőt érint (nem vagy  egyedül). Néha elég erőteljes és első ránézésre szembetűnő, de mindenki rendelkezik enyhébb tünetekkel. Több féle oka lehet: részben a helytelen táplálkozás, a mozgásszegény életmód, de nagyrészt genetika. Az utóbbi esetben a legnehezebb megküzdeni vele, de nem lehetetlen! Mivel én egy igazi harcos típus vagyok, ígérem, hogy együtt fogunk győzni. :)

Leegyszerűsítve ez „csak” egy mód, ahogy a test raktározza a zsírt a zsírszövetekben, de pont ez a fő oka annak, hogy a narancsbőr látható a legtöbb nőnél. A nőknél, a bőrszövetet egy hálós struktúra alkotja, amely úgy néz ki, mint egy méhsejt. Ez a szerkezet fiatal korban feszes és rugalmas, de ahogy öregedünk a háló szétnyílik és a zsírszövetek beszuszakolják magukat a szálak közé. Ezzel kis gödröcskéket létrehozva a bőr felszínén. Ezek nem csak esztétikailag zavaróak, hanem a vér és nyirokkeringést is akadályozhatják, ezáltal mégjobban elősegítve a narancsbőr kialakulását és fennmaradását. Ha már számos terméket kipróbáltál, és az eredmény „meglepően” rossz volt, akkor próbáljuk meg együtt másként - a másik oldalról. :)

1.Mozgás

Bár úgy tűnhet, hogy a narancsbőr csak a túlsúlyos nők számára mumus, ennek az ellenkezője igaz. A fent említett bőrstruktúra, ugyanúgy előfordul a vékony modelleknél és fitness lady-knél is. Ez a női bőr sajátossága. Ez biztosítja a rugalmasságát és például azt, hogy a nők bőre könnyebben tágul terhesség idején. A testmozgás az egészség, a csodás és karcsúbb test alfája és az omegája. A problémás területek rendszeres megmozgatása biztosítja, hogy ezen a területen a nyirokrendszer megfelelően működjön. Ezáltal a test megszabaduljon a salakanyagoktól és a felesleges folyadéktól. Tehát kezdjük el a narancsbőr elleni harcot az edzőteremben egy kis zsírégetéssel.

2.Kávészünet és masszázs a problémás területeken

A narancsbőr 80%-ának oka a vízvisszatartás. Figyelem a cél nem az ivás abbahagyása (lásd a 3. pontot a vízről)!!! A koffein segít aktiválni zsírégetést és vízteleníti érintett területeket. A robusta kávé koffein tartalma magasabb és pont ezért a fő összetevője az összes bőrradíromnak. Javítja a vérkeringést, megszabadítja a bőrt a méreganyagoktól, javítja a kollagén és elasztin termelődését . Akut állapotok esetében, javaslom, hogy használd a MARK kávés bőrradírt heti 2-3 alkalommal (vagy gyakrabban) ,masszírozd át vele a problémás területeket és hagyd hatni mint egy pakolást 5-10 percig.  Ennek eredményeként simább és feszesebb lesz a bőröd, amely néhány hét használat után méginkább láthatóvá válik. A testmozgást kombinálva a rendszeres, megfelelő mennyiségű vízivással és az egészségesebb életmóddal elérheted azt a tökéletes feneket, amire mindig is vágytál. :)

3.AQUA (Víz)

Az emberi test 70%-a víz. Gondoskodj arról, hogy rendszeresen igyál, főleg ebben a melegben, még akkor is ha nem vagy szomjas, ugyanis, amikor a szomjúságérzet jelentkezik, akkor a tested már nagyon ki van száradva. Víz vagy gyógytea rengeteg lehetőség áll rendelkezésre. Az alkohol, a koffein tartalmú és a cukrozott italok nem számítanak ide, ugyanis mindegyik vízhajtó hatású, ami azt jelenti, hogy csak kiszárítják a szervezetet. A cukros italokkal pedig felesleges plusz kalóriákat viszünk be, szinte észrevétlenül, amellyel csak növeljük a narancsbőr kialakulásának esélyét. A viz kimossa a méreganyagokat a szervezetből, rugalmassá és feszessé teszi a bőrt - gyorsítja az anyagcserét, ezáltal megakadályozza, hogy a zsír raktározódni tudjon. 

Tipp: Ha rossz vízivó vagy, számos mobil alkalmazás létezik, amellyel könnyen meghatározhatod, hogy neked mennyi vizet kell egy nap inni, sőt figyelmeztet is, hogy ne feledkezz meg róla!

A víz külsőleg is használható. A hideg-meleg vizes váltózuhany nem legenda, tényleg serkenti a vérkeringést, ugyanis a meleg víz hatására az erek kitágulnak a hideg víz hatására pedig összehúzódnak. Váltsuk többször (legalább 2-2-szer) a vízhőmérsékletet és hideg vízzel fejezzük be a zuhanyzást. A bőr simább és rugalmasabb lesz.

4.Vizuális rásegítés

Köztudott, hogy a napbarnított bőr jobban és karcsúbbnak néz ki, mint a világos (persze mindent csak mértékkel). Most nyáron viszonylag könnyű ezt elérni. Figyelem: Ha leégtél semmiképp se alkalmazz bőrradírt a bőrödön! Egy kicsit több erőfeszítést fog igényelni viszont, hogy ezt a szép, barna bőrt megőrizd, ameddig csak lehetséges. Ennek alapja az alapos hidratálás, amiben a MARK bőrradír szintén segítséget nyújt. A bőrradíromban megfelelő arányban megtalálható természetes szűz kókuszolaj és mandulaolaj kombinációja pont az amire szükséged van. A bőröd táplálja és puhává teszi, valamint mélyen hidratálja. A legjobb, ha pakolásként alkalmazod a MARK bőrradírt a napbarnította bőrödre. 

Sok sikert és szép nyarat! 😊

Üdv,

MARK